Jsme Schlieger – přední dodavatel systémových řešení pro čerpání energie z obnovitelných zdrojů. Hledáme týmového hráče, který nám pomůže rozvíjet se jako technologická a inovativní společnost orientovaná na zákazníka.
Vstup s námi do budoucnosti energetiky!
Jsme Schlieger, inovativní firma, která se specializuje na tepelná čerpadla a fotovoltaické systémy.
Nabízíme špičkové technologie, udržitelnost a nezávislost na fosilních palivech.
Přidej se k našemu týmu a pomoz nám měnit svět energií!
Co u nás budeš dělat?
- Budeš aktivně obvolávat naše zákazníky, kteří mají zpoždění s úhradou faktury.
- Rychle a vstřícně reaguješ na dotazy našich klientů prostřednictvím telefonu, nebo e-mailu. Poskytuješ kvalitní informace a podporu klientům v procesu řešení pohledávek.
- Spolupracuješ s dalšími odděleními a týmy v rámci společnosti pro hladký průběh vyřizování našich pohledávek.
Co bys měl/a umět?
- Velmi dobrá znalost NJ
- Schopnost práce v týmu a komunikace s různými úrovněmi kolegů a klientů.
- Zkušenosti s administrativními procesy, kdy každý detail je důležitý.
- Dobrá organizace práce.
- Schopnost pracovat v dynamickém prostředí a rychle se učit novým věcem.
- Znalost práce s CRM systémem výhodou.
Na co se u nás můžeš těšit?
- Neformální a přátelské prostředí rodinné české společnosti a jedničky v atraktivním technologickém odvětví.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domu.
- Moderní kanceláře kousek od metra Želivského (v budově restaurace a fitness).
- 4 týdny dovolené, 6 sick days, příspěvek na stravování a multisport kartu.
- Občerstvení na pracovišti.